§1 Postanowienia ogólne.
- Regulamin określa warunki korzystania z systemu evendo-zarządzanie dla vendingu (zwanego dalej Systemem) a także prawa i obowiązki Klienta oraz zakres odpowiedzialności Usługodawcy.
- Rejestracja w Systemie równoznaczne jest z zawarciem umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną na zasadach określonych niniejszym regulaminem a Korzystanie przez Klienta z Systemu oznacza akceptację treści niniejszego Regulaminu.
§2. Definicje.
- Regulamin - niniejszy dokument.
- Usługodawca - firma administrująca Systemem:
- Evendo Sp. z o.o.
ul. Zientary Malewskiej 20B
10-302 Olsztyn
NIP: 7393826662
Regon: 280602992
KRS: 0000383500
Konto bankowe:
Bank Millennium 48 1160 2202 0000 0001 8596 8922
Adres e-mail: kontakt@evendo.pl
- Usługa - dostęp do Systemu pod adresem https://system.evendo.pl oraz każdym innym będącym uzupełnieniem lub kontynuacją tego adresu. Istotą usługi jest wspieranie zarządzania przedsiębiorstwem Klienta działającym w branży automatów vendingowych.
- Klient - podmiot gospodarczy działający w branży automatów samosprzedających (tzw. operator vendingowy) korzystający w dowolny sposób z usługi Usługodawcy poprzez rejestrację na stronie internetowej Usługodawcy. Klientem może być tylko przedsiębiorca wedle właściwych przepisów prawa.
- Użytkownik - Klient lub osoba uprawniona przez Klienta do używania przydzielonej części Systemu evendo. O ile regulamin lub kontekst nie stanowią inaczej, postanowienia dotyczące Użytkownika stosuje się odpowiednio do Klienta.
- System - aplikacja internetowa (e-usługa) działająca na serwerach Usługodawcy. Dostęp do Systemu jest realizowany poprzez bezpieczny protokół HTTPS. Do korzystania z Systemu wymagana jest rejestracja na stronie Usługodawcy a jednocześnie posiadanie indywidualnego loginu i hasła.
- Login - indywidualna nazwa Użytkownika w Systemie służąca do zalogowania się do Systemu. W Systemie evendo loginem jest niepowtarzalny adres mailowy Użytkownika. Login jest podawany przez Użytkownika podczas Rejestracji i nie może zostać zmieniony.
- Hasło - utajniony ciąg znaków podawany przez Użytkownika podczas pierwszego logowania do Systemu, umożliwiający Systemowi autoryzację Użytkownika, a Użytkownikowi dostęp do przydzielonych mu części Systemu. Użytkownik nie powinien ujawniać hasła osobom trzecim.
- Serwery - urządzenia należące do Usługodawcy, na których zainstalowany jest System.
- Licencja Użytkownika - niewyłączna licencja udzielana Klientowi (podmiotowi gospodarczemu) przez Usługodawcę na użytkowanie Systemu w pełnej funkcjonalności jednak ograniczonym do ilości automatów pracujących w trybie on-line oraz off-line. Licencja określa zatem maksymalną ilość automatów, które Użytkownik może zaewidencjonować w Systemie.
- Cennik - wykaz obowiązujących opłat za każdy automat wprowadzony przez Klienta w Systemie. Klient wykupuje Licencję na użytkowanie Systemu określając maksymalną ilość automatów, które chce ewidencjonować w Systemie z podziałem na pracujące w trybie on-line oraz off-line. Aktualny cennik publikowany jest na internetowej stronie Usługodawcy www.evendo.pl oraz każdorazowo dostępny dla Klienta w Systemie w menu Ustawienia.
- Umowa - Porozumienie Usługodawcy i Klienta, na mocy którego, Usługodawca zobowiązany jest do świadczenia usług za pośrednictwem Systemu, a Klient do wnoszenia opłat zgodnych z cennikiem i z wybraną licencją. Umowa między Usługodawcą a Klientem zawierana jest w chwili Rejestracji Klienta w Systemie.
§3. Prawa autorskie.
Wyłączne prawa autorskie do Systemu należą do Spółki Evendo Sp. z o.o. z siedzibą w Olsztynie. Prawa autorskie związane z Systemem podlegają ochronie Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 r. (Dz. U. z 1994r. nr 24, Poz.83 ze zm.).
§4. Zakres funkcjonalny usługi.
- Usługa o nazwie evendo-zarządzanie dla vendingu jest to System wspomagający zarządzanie biznesem vendingowym i jest dedykowana podmiotom, których działalność polega na sprzedaży produktów z wykorzystaniem automatów samosprzedających, tzw. automatów vendingowych.
- System składa się z dwóch podstawowych elementów:
- aplikacji internetowej e-usługi Evendo udostępnianej Klientom za pośrednictwem przeglądarki internetowej zainstalowanej na komputerze lub innym urządzeniu z dostępem do Internetu,
- aplikacji mobilnej Evendo mobile, zainstalowanej na urządzeniu typu smartphone lub tablecie z system Android 2.36 lub nowszym, aplikację tą należy pobrać ze Sklepu Play w systemie Android.
- Opcjonalnym elementem systemu jest modem GSM instalowany w automacie vendingowym, który umożliwia zautomatyzowane uzyskiwanie informacji z automatów vendingowych i ich transmisję na serwery Usługodawcy do Systemu. Klient może dokonać zakupu bądź dzierżawy modemu od Usługodawcy na oddzielnych warunkach przedstawionych na stronach internetowych Usługodawcy lub nabyć modem inną drogą.
- Podstawowa funkcjonalność Systemu polega na gromadzeniu i przetwarzaniu danych wprowadzanych do systemu przez Klienta i osoby uprawnione przez Klienta, czyli Użytkowników Systemu. W systemie mogą być również gromadzone i przetwarzane dane pochodzące z automatów a wprowadzane do systemu automatycznie przy wykorzystaniu opcjonalnych modemów GSM jeśli są one zainstalowane w automatach. System przetwarza wprowadzane dane umożliwiając Klientowi uzyskanie poniższej funkcjonalności:
- monitorowanie sprzedaży i stanu zapasów produktów oraz gotówki w automatach,
- wykonywanie operacji magazynowych oraz kontrola stanów magazynów,
- ewidencjonowanie automatów vendingowych oraz współpracujących kontrahentów,
- analizowanie parametrów prowadzonego biznesu vendingowego oraz pracy pracowników w różnych przekrojach,
- monitorowanie stanu automatów oraz zdalne zarządzanie automatami,
- kontrola rozliczeń i przepływów gotówki,
- generowanie dokumentów magazynowych, dokumentów sprzedaży (faktur) oraz innych dokumentów a także integracja z systemami magazynowymi Klienta,
- komunikacja poprzez moduł Wiadomości między Użytkownikami Systemu, uprawnionymi przez Klienta Użytkownikami Systemu.
- Szerszy opis funkcjonalności Systemu Evendo znajduje się na stronach internetowych Usługodawcy.
§5. Dostęp do systemu i rejestracja Klienta.
- Usługodawca udostępnia System za pomocą sieci Internet.
- Rozpoczynając korzystanie z Systemu, Klient rejestruje się zgodnie z procedurą Rejestracji podając wymagane dane. Warunkiem koniecznym Rejestracji jest akceptacja niniejszego Regulaminu.
- W czasie Rejestracji Klient powinien wprowadzić następujące dane:
- dane swojej firmy: Nazwa firmy oraz NIP,
- adres firmy: ulica, numer, kod pocztowy i miejscowość,
- dane Użytkownika: imię i nazwisko oraz adres e-mail, który będzie jednocześnie loginem użytkownika.
- Po wprowadzeniu danych Rejestracji oraz akceptacji niniejszego Regulaminu, Użytkownik otrzymuje na wskazany adres e-mail potwierdzenie Rejestracji wraz z jednorazowym hasłem, które podczas pierwszego logowania do Systemu musi zostać zmienione na indywidualne Hasło Użytkownika.
- Użytkownikowi od tej pory udzielana jest niewyłączna bezpłatna ograniczona licencja demo na użytkowanie Systemu przez okres 30 dni od daty rejestracji oraz ograniczona do możliwości ewidencji 4 automatów (2 w trybie on-line i 2 w trybie off-line). W tym okresie Klient ma możliwość bezpośrednio w panelu Ustawienia zamówić pierwszą licencję płatną zgodnie z Cennikiem określając liczbę automatów. Po złożeniu zamówienia, Klient w ciągu 24h otrzyma na adres e-mail fakturę pro formę za zamówioną licencję a z chwilą otrzymania przez Usługodawcę płatności odpowiednia licencja zostanie aktywowana dla Klienta a dla Klienta zostanie wygenerowana faktura VAT i przesłana drogą elektroniczną. Od tej pory w okresach miesięcznych Klient otrzymywać będzie fakturę celem przedłużenia na kolejny miesiąc określonej licencji.
- W przypadkach:
- braku zamówienia pierwszej licencji lub braku płatności za zamówioną pierwszą licencję w okresie korzystania z bezpłatnej licencji demo, czyli 30 dni od daty rejestracji Klienta w Systemie,
lub
- braku płatności za kolejny okres użytkowania systemu w terminie płatności podanym na fakturze
dostęp do Systemu zostaje zablokowany a dane wprowadzone w Systemie przez Klienta są przechowywane przez okres 90 . Po tym okresie zostaną usunięte z serwera. W trakcie okresu 90 dni od daty zablokowania dostępu do Systemu, Klient ma możliwość odzyskania dostępu do Systemu po wcześniejszym opłaceniu zaległych faktur.
- Niniejszym Klient wyraża zgodę na otrzymywanie faktur drogą elektroniczną na podany adres e-mail
- W przypadku jeżeli Klient zapomni hasła, w celach bezpieczeństwa, jego odzyskanie możliwe jest tylko poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta Usługodawcy.
- Operator nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane ujawnieniem hasła osobom trzecim.
- Klient ma możliwość zmiany niektórych danych w panelu Ustawienia. Zmiana pozostałych, zablokowanych do edycji danych możliwa jest jedynie poprze kontakt z Biurem Obsługi Klienta Usługodawcy.
§6. Zawarcie i okres trwania umowy.
- Zawarcie Umowy następuje w momencie pierwszego logowania przy użyciu ustalonego przez Użytkownika indywidualnego loginu (unikalnego adresu e-mail) oraz hasła do Systemu.
- Każdemu nowemu Klientowi, który po raz pierwszy zarejestrował się w Systemie, przysługuje prawo do korzystania z Systemu na podstawie 30 dniowej bezpłatnej ograniczonej licencji demo. W tym okresie aby w dalszym ciągu korzystać z Systemu niezbędne jest zamówienie płatnej licencji oraz jej opłacenie.
- Usługodawca, w ramach prowadzonych działań promocyjnych, zastrzega sobie prawo do wydłużenia Klientowi bezpłatnego okresu korzystania z Systemu.
- Rozwiązanie umowy a jednocześnie blokada dostępu do Systemu następuje w przypadku zakończenia się okresu opłaconego korzystania z Systemu i nie opłacenia przez Klienta licencji na kolejny okres lub w przypadku zakończenia się okresu korzystania z bezpłatnej licencji Systemu i nie zamówienia przez Klienta licencji płatnej.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia Umowy ze skutkiem natychmiastowym, jeżeli Użytkownik narusza postanowienia niniejszego Regulaminu lub w jakikolwiek sposób działa na szkodę Usługodawcy.
- Klient może zrezygnować z korzystania z Systemu w każdej chwili lecz Usługodawca nie jest zobowiązany do zwrotu zapłaconej z góry przez Klienta płatności
§7. Płatności za usługi.
- Usługa Evendo jest płatna na zasadach określonych w Cenniku lub innych informacjach handlowych publikowanych na stronach internetowych Usługodawcy.
- Usługodawca wystawia fakturę pro formę w 24h po wpłynięciu pierwszego zamówienia od Klienta na płatną licencję Systemu oraz co miesiąc w trakcie realizacji Umowy. Usługa zostanie uruchomiona dla Klienta w dniu zaksięgowania wpływu na rachunku bankowym Usługodawcy podanym na fakturze i będzie automatycznie przedłużana w ramach opłacanych co miesiąc przez Klienta faktur.
- Usługodawca wystawi fakturę VAT na opłaconą licencję do 7 dni od daty otrzymania wpłaty i prześle ją drogą elektroniczną do Klienta na podany w Systemie adres e-mail.
- Niniejszym Klient wyraża zgodę na otrzymywanie faktur drogą elektroniczną na podany adres e-mail.
§8. Bezpieczeństwo danych Klienta i Polityka Prywatności.
- Usługodawca, czyli Evendo Sp. z o.o. z siedzibą w Olsztynie jako właściciel i administrator Usługi evendo-zarządzanie dla vendingu pragnie zapewnić, iż w pełni respektuje prawa Użytkownika do zachowania prywatności i ochrony danych, w szczególności prawo do wglądu we własne dane, ich aktualizację lub usunięcie. Wszystkie dane traktujemy jako poufne.
- Usługodawca podejmuje wszelkie działania niezbędne do ochrony danych Klienta oraz wszelkich innych danych wprowadzonych przez Klienta do Systemu.
- Usługodawca oświadcza, że dane pozyskane w procesie rejestracji oraz pozostałe dane wprowadzone do Systemu przez Uzytkowników, nie są przekazywane osobom trzecim.
- Na ochronę, o której mowa w ust. 1, składają się w szczególności:
- system bezpieczeństwa transmisji danych – dane Użytkownika szyfrowane są przy użyciu co najmniej 128-bitowego klucza protokołu SSL (Secure Socket Layer),
- system kontroli dostępu do danych – jedynie Użytkownik ma dostęp do Bazy Danych Użytkownika za pomocą podanego adresu e-mail i hasła,
- system zabezpieczenia danych przed awarią urządzeń – wszelkie wprowadzone przez Użytkownika dane są przechowywane w sposób uniemożliwiający ich utratę (ciągły backup danych).
- Usługodawca nie odpowiada za treść i jakość danych wprowadzanych przez Użytkownika do Bazy Danych Użytkownika oraz przez niego przetwarzanych.
- W razie rozwiązania Umowy, wszelkie dane z Bazy Danych Klienta zostaną usunięte po upływie 3 miesięcy od dnia wygaśnięcia Umowy.
- Z chwilą akceptacji niniejszego Regulaminu, Klient wyraża zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną lub pocztą (na adresy podane podczas rejestracji konta z uwzględnieniem późniejszych zmian) newsletterów, materiałów promocyjnych, ofert handlowych pochodzących od Usługodawcy oraz Partnerów z nim współpracujących.
- Usługodawca informuje, że System używa plików cookies, w celu rozpoznawania urządzeń Użytkownika, dostosowania zawartości określonych modułów Systemu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania z nich. Użytkownik akceptując Regulamin, akceptuje również politykę plików cookies na stronach www Systemu.
§9. Odpowiedzialność Usługodawcy.
- Usługodawca podejmuje wszelkie działania aby zapewnić prawidłowe funkcjonowanie Systemu pod względem technicznym, formalnym i prawnym jednak nie ponosi odpowiedzialności za szkodę wynikłą z ich niezamierzonego przez Usługodawcę, nieprawidłowego funkcjonowania.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikające z niewłaściwego działania sprzętu komputerowego i oprogramowania Klienta.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody wynikające z użycia, niemożliwości użycia lub błędnego działania Systemu oraz nieprawidłowego korzystania z Systemu przez Użytkownika/Klienta.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody wywołane ujawnieniem przez klienta osobie trzeciej Loginu lub Hasła.
- Usługodawca mimo podjętych starań dla zapewnienia ciągłości działania Systemu nie gwarantuje dostępu do Systemu w każdym momencie.
§10. Reklamacje.
- Wszelkie reklamacje związane ze świadczonymi przez Usługodawcę usługami należy zgłaszać w formie pisemnej na adres siedziby Usługodawcy.
- Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać szczegółowy opis zdarzenia uzasadniającego zgłoszenie reklamacji, imię i nazwisko oraz adres email Użytkownika/Klienta.
- W terminie do 14 dni od dnia złożenia reklamacji, Usługodawca poinformuje Użytkownika o wyniku postępowania reklamacyjnego na piśmie, które zostanie wysłane na adres podany przy rejestracji w Systemie.
§11. Zmiany Regulaminu.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu.
- Zmiana Regulaminu może być wynikiem w szczególności:
- zmian technologicznych lub organizacyjnych w działaniu Systemu,
- konieczności dostosowania Regulaminu do aktualnych przepisów prawa.
- Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem jego publikacji na stronie internetowej Usługodawcy.
- Jakiekolwiek zmiany Cennika nie wymagają zmian Regulaminu.
- O zmianie Regulaminu Usługodawca zawiadamia Użytkownika, udostępniając treść nowego Regulaminu na stronach internetowych Usługodawcy.