Zarządzanie dla vendingu

Regulamin świadczenia usług za pośrednictwem systemu evendo-zarządzanie dla vendingu

 

§1 Postanowienia ogólne.

  1. Regulamin określa warunki korzystania z systemu evendo-zarządzanie dla vendingu (zwanego dalej Systemem) a także prawa i obowiązki Klienta oraz zakres odpowiedzialności Usługodawcy.
  2. Rejestracja w Systemie równoznaczne jest z zawarciem umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną na zasadach określonych niniejszym regulaminem a Korzystanie przez Klienta z Systemu oznacza akceptację treści niniejszego Regulaminu.

 

§2. Definicje.

  1. Regulamin - niniejszy dokument.
  2. Usługodawca - firma administrująca Systemem:
    • Evendo Sp. z o.o.
      ul. Zientary Malewskiej 20B
      10-302 Olsztyn
      NIP: 7393826662
      Regon: 280602992
      KRS: 0000383500
      Konto bankowe:
      Bank Millennium 48 1160 2202 0000 0001 8596 8922
      Adres e-mail: kontakt@evendo.pl
  3. Usługa - dostęp do Systemu pod adresem https://system.evendo.pl oraz każdym innym będącym uzupełnieniem lub kontynuacją tego adresu. Istotą usługi jest wspieranie zarządzania przedsiębiorstwem Klienta działającym w branży automatów vendingowych.
  4. Klient - podmiot gospodarczy działający w branży automatów samosprzedających (tzw. operator vendingowy) korzystający w dowolny sposób z usługi Usługodawcy poprzez rejestrację na stronie internetowej Usługodawcy. Klientem może być tylko przedsiębiorca wedle właściwych przepisów prawa.
  5. Użytkownik - Klient lub osoba uprawniona przez Klienta do używania przydzielonej części Systemu evendo. O ile regulamin lub kontekst nie stanowią inaczej, postanowienia dotyczące Użytkownika stosuje się odpowiednio do Klienta.
  6. System - aplikacja internetowa (e-usługa) działająca na serwerach Usługodawcy. Dostęp do Systemu jest realizowany poprzez bezpieczny protokół HTTPS. Do korzystania z Systemu wymagana jest rejestracja na stronie Usługodawcy a jednocześnie posiadanie indywidualnego loginu i hasła.
  7. Login - indywidualna nazwa Użytkownika w Systemie służąca do zalogowania się do Systemu. W Systemie evendo loginem jest niepowtarzalny adres mailowy Użytkownika. Login jest podawany przez Użytkownika podczas Rejestracji i nie może zostać zmieniony.
  8. Hasło - utajniony ciąg znaków podawany przez Użytkownika podczas pierwszego logowania do Systemu, umożliwiający Systemowi autoryzację Użytkownika, a Użytkownikowi dostęp do przydzielonych mu części Systemu. Użytkownik nie powinien ujawniać hasła osobom trzecim.
  9. Serwery - urządzenia należące do Usługodawcy, na których zainstalowany jest System.
  10. Licencja Użytkownika - niewyłączna licencja udzielana Klientowi (podmiotowi gospodarczemu) przez Usługodawcę na użytkowanie Systemu w pełnej funkcjonalności jednak ograniczonym do ilości automatów pracujących w trybie on-line oraz off-line. Licencja określa zatem maksymalną ilość automatów, które Użytkownik może zaewidencjonować w Systemie.
  11. Cennik - wykaz obowiązujących opłat za każdy automat wprowadzony przez Klienta w Systemie. Klient wykupuje Licencję na użytkowanie Systemu określając maksymalną ilość automatów, które chce ewidencjonować w Systemie z podziałem na pracujące w trybie on-line oraz off-line. Aktualny cennik publikowany jest na internetowej stronie Usługodawcy www.evendo.pl oraz każdorazowo dostępny dla Klienta w Systemie w menu Ustawienia.
  12. Umowa - Porozumienie Usługodawcy i Klienta, na mocy którego, Usługodawca zobowiązany jest do świadczenia usług za pośrednictwem Systemu, a Klient do wnoszenia opłat zgodnych z cennikiem i z wybraną licencją. Umowa między Usługodawcą a Klientem zawierana jest w chwili Rejestracji Klienta w Systemie.

 

§3. Prawa autorskie.

Wyłączne prawa autorskie do Systemu należą do Spółki Evendo Sp. z o.o. z siedzibą w Olsztynie. Prawa autorskie związane z Systemem podlegają ochronie Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 r. (Dz. U. z 1994r. nr 24, Poz.83 ze zm.).

 

§4. Zakres funkcjonalny usługi.

  1. Usługa o nazwie evendo-zarządzanie dla vendingu jest to System wspomagający zarządzanie biznesem vendingowym i jest dedykowana podmiotom, których działalność polega na sprzedaży produktów z wykorzystaniem automatów samosprzedających, tzw. automatów vendingowych.
  2. System składa się z dwóch podstawowych elementów:
    1. aplikacji internetowej e-usługi Evendo udostępnianej Klientom za pośrednictwem przeglądarki internetowej zainstalowanej na komputerze lub innym urządzeniu z dostępem do Internetu,
    2. aplikacji mobilnej Evendo mobile, zainstalowanej na urządzeniu typu smartphone lub tablecie z system Android 2.36 lub nowszym, aplikację tą należy pobrać ze Sklepu Play w systemie Android.
  3. Opcjonalnym elementem systemu jest modem GSM instalowany w automacie vendingowym, który umożliwia zautomatyzowane uzyskiwanie informacji z automatów vendingowych i ich transmisję na serwery Usługodawcy do Systemu. Klient może dokonać zakupu bądź dzierżawy modemu od Usługodawcy na oddzielnych warunkach przedstawionych na stronach internetowych Usługodawcy lub nabyć modem inną drogą.
  4. Podstawowa funkcjonalność Systemu polega na gromadzeniu i przetwarzaniu danych wprowadzanych do systemu przez Klienta i osoby uprawnione przez Klienta, czyli Użytkowników Systemu. W systemie mogą być również gromadzone i przetwarzane dane pochodzące z automatów a wprowadzane do systemu automatycznie przy wykorzystaniu opcjonalnych modemów GSM jeśli są one zainstalowane w automatach. System przetwarza wprowadzane dane umożliwiając Klientowi uzyskanie poniższej funkcjonalności:
    1. monitorowanie sprzedaży i stanu zapasów produktów oraz gotówki w automatach,
    2. wykonywanie operacji magazynowych oraz kontrola stanów magazynów,
    3. ewidencjonowanie automatów vendingowych oraz współpracujących kontrahentów,
    4. analizowanie parametrów prowadzonego biznesu vendingowego oraz pracy pracowników w różnych przekrojach,
    5. monitorowanie stanu automatów oraz zdalne zarządzanie automatami,
    6. kontrola rozliczeń i przepływów gotówki,
    7. generowanie dokumentów magazynowych, dokumentów sprzedaży (faktur) oraz innych dokumentów a także integracja z systemami magazynowymi Klienta,
    8. komunikacja poprzez moduł Wiadomości między Użytkownikami Systemu, uprawnionymi przez Klienta Użytkownikami Systemu.
  5. Szerszy opis funkcjonalności Systemu Evendo znajduje się na stronach internetowych Usługodawcy.

 

§5. Dostęp do systemu i rejestracja Klienta.

  1. Usługodawca udostępnia System za pomocą sieci Internet.
  2. Rozpoczynając korzystanie z Systemu, Klient rejestruje się zgodnie z procedurą Rejestracji podając wymagane dane. Warunkiem koniecznym Rejestracji jest akceptacja niniejszego Regulaminu.
  3. W czasie Rejestracji Klient powinien wprowadzić następujące dane:
    1. dane swojej firmy: Nazwa firmy oraz NIP,
    2. adres firmy: ulica, numer, kod pocztowy i miejscowość,
    3. dane Użytkownika: imię i nazwisko oraz adres e-mail, który będzie jednocześnie loginem użytkownika.
  4. Po wprowadzeniu danych Rejestracji oraz akceptacji niniejszego Regulaminu, Użytkownik otrzymuje na wskazany adres e-mail potwierdzenie Rejestracji wraz z jednorazowym hasłem, które podczas pierwszego logowania do Systemu musi zostać zmienione na indywidualne Hasło Użytkownika.
  5. Użytkownikowi od tej pory udzielana jest niewyłączna bezpłatna ograniczona licencja demo na użytkowanie Systemu przez okres 30 dni od daty rejestracji oraz ograniczona do możliwości ewidencji 4 automatów (2 w trybie on-line i 2 w trybie off-line). W tym okresie Klient ma możliwość bezpośrednio w panelu Ustawienia zamówić pierwszą licencję płatną zgodnie z Cennikiem określając liczbę automatów. Po złożeniu zamówienia, Klient w ciągu 24h otrzyma na adres e-mail fakturę pro formę za zamówioną licencję a z chwilą otrzymania przez Usługodawcę płatności odpowiednia licencja zostanie aktywowana dla Klienta a dla Klienta zostanie wygenerowana faktura VAT i przesłana drogą elektroniczną. Od tej pory w okresach miesięcznych Klient otrzymywać będzie fakturę celem przedłużenia na kolejny miesiąc określonej licencji.
  6. W przypadkach:
    1. braku zamówienia pierwszej licencji lub braku płatności za zamówioną pierwszą licencję w okresie korzystania z bezpłatnej licencji demo, czyli 30 dni od daty rejestracji Klienta w Systemie,
      lub
    2. braku płatności za kolejny okres użytkowania systemu w terminie płatności podanym na fakturze
    dostęp do Systemu zostaje zablokowany a dane wprowadzone w Systemie przez Klienta są przechowywane przez okres 90 . Po tym okresie zostaną usunięte z serwera. W trakcie okresu 90 dni od daty zablokowania dostępu do Systemu, Klient ma możliwość odzyskania dostępu do Systemu po wcześniejszym opłaceniu zaległych faktur.
  7. Niniejszym Klient wyraża zgodę na otrzymywanie faktur drogą elektroniczną na podany adres e-mail
  8. W przypadku jeżeli Klient zapomni hasła, w celach bezpieczeństwa, jego odzyskanie możliwe jest tylko poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta Usługodawcy.
  9. Operator nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane ujawnieniem hasła osobom trzecim.
  10. Klient ma możliwość zmiany niektórych danych w panelu Ustawienia. Zmiana pozostałych, zablokowanych do edycji danych możliwa jest jedynie poprze kontakt z Biurem Obsługi Klienta Usługodawcy.

 

§6. Zawarcie i okres trwania umowy.

  1. Zawarcie Umowy następuje w momencie pierwszego logowania przy użyciu ustalonego przez Użytkownika indywidualnego loginu (unikalnego adresu e-mail) oraz hasła do Systemu.
  2. Każdemu nowemu Klientowi, który po raz pierwszy zarejestrował się w Systemie, przysługuje prawo do korzystania z Systemu na podstawie 30 dniowej bezpłatnej ograniczonej licencji demo. W tym okresie aby w dalszym ciągu korzystać z Systemu niezbędne jest zamówienie płatnej licencji oraz jej opłacenie.
  3. Usługodawca, w ramach prowadzonych działań promocyjnych, zastrzega sobie prawo do wydłużenia Klientowi bezpłatnego okresu korzystania z Systemu.
  4. Rozwiązanie umowy a jednocześnie blokada dostępu do Systemu następuje w przypadku zakończenia się okresu opłaconego korzystania z Systemu i nie opłacenia przez Klienta licencji na kolejny okres lub w przypadku zakończenia się okresu korzystania z bezpłatnej licencji Systemu i nie zamówienia przez Klienta licencji płatnej.
  5. Usługodawca zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia Umowy ze skutkiem natychmiastowym, jeżeli Użytkownik narusza postanowienia niniejszego Regulaminu lub w jakikolwiek sposób działa na szkodę Usługodawcy.
  6. Klient może zrezygnować z korzystania z Systemu w każdej chwili lecz Usługodawca nie jest zobowiązany do zwrotu zapłaconej z góry przez Klienta płatności

 

§7. Płatności za usługi.

  1. Usługa Evendo jest płatna na zasadach określonych w Cenniku lub innych informacjach handlowych publikowanych na stronach internetowych Usługodawcy.
  2. Usługodawca wystawia fakturę pro formę w 24h po wpłynięciu pierwszego zamówienia od Klienta na płatną licencję Systemu oraz co miesiąc w trakcie realizacji Umowy. Usługa zostanie uruchomiona dla Klienta w dniu zaksięgowania wpływu na rachunku bankowym Usługodawcy podanym na fakturze i będzie automatycznie przedłużana w ramach opłacanych co miesiąc przez Klienta faktur.
  3. Usługodawca wystawi fakturę VAT na opłaconą licencję do 7 dni od daty otrzymania wpłaty i prześle ją drogą elektroniczną do Klienta na podany w Systemie adres e-mail.
  4. Niniejszym Klient wyraża zgodę na otrzymywanie faktur drogą elektroniczną na podany adres e-mail.

 

§8. Bezpieczeństwo danych Klienta i Polityka Prywatności.

  1. Usługodawca, czyli Evendo Sp. z o.o. z siedzibą w Olsztynie jako właściciel i administrator Usługi evendo-zarządzanie dla vendingu pragnie zapewnić, iż w pełni respektuje prawa Użytkownika do zachowania prywatności i ochrony danych, w szczególności prawo do wglądu we własne dane, ich aktualizację lub usunięcie. Wszystkie dane traktujemy jako poufne.
  2. Usługodawca podejmuje wszelkie działania niezbędne do ochrony danych Klienta oraz wszelkich innych danych wprowadzonych przez Klienta do Systemu.
  3. Usługodawca oświadcza, że dane pozyskane w procesie rejestracji oraz pozostałe dane wprowadzone do Systemu przez Uzytkowników, nie są przekazywane osobom trzecim.
  4. Na ochronę, o której mowa w ust. 1, składają się w szczególności:
    1. system bezpieczeństwa transmisji danych – dane Użytkownika szyfrowane są przy użyciu co najmniej 128-bitowego klucza protokołu SSL (Secure Socket Layer),
    2. system kontroli dostępu do danych – jedynie Użytkownik ma dostęp do Bazy Danych Użytkownika za pomocą podanego adresu e-mail i hasła,
    3. system zabezpieczenia danych przed awarią urządzeń – wszelkie wprowadzone przez Użytkownika dane są przechowywane w sposób uniemożliwiający ich utratę (ciągły backup danych).
  5. Usługodawca nie odpowiada za treść i jakość danych wprowadzanych przez Użytkownika do Bazy Danych Użytkownika oraz przez niego przetwarzanych.
  6. W razie rozwiązania Umowy, wszelkie dane z Bazy Danych Klienta zostaną usunięte po upływie 3 miesięcy od dnia wygaśnięcia Umowy.
  7. Z chwilą akceptacji niniejszego Regulaminu, Klient wyraża zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną lub pocztą (na adresy podane podczas rejestracji konta z uwzględnieniem późniejszych zmian) newsletterów, materiałów promocyjnych, ofert handlowych pochodzących od Usługodawcy oraz Partnerów z nim współpracujących.
  8. Usługodawca informuje, że System używa plików cookies, w celu rozpoznawania urządzeń Użytkownika, dostosowania zawartości określonych modułów Systemu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania z nich. Użytkownik akceptując Regulamin, akceptuje również politykę plików cookies na stronach www Systemu.

 

§9. Odpowiedzialność Usługodawcy.

  1. Usługodawca podejmuje wszelkie działania aby zapewnić prawidłowe funkcjonowanie Systemu pod względem technicznym, formalnym i prawnym jednak nie ponosi odpowiedzialności za szkodę wynikłą z ich niezamierzonego przez Usługodawcę, nieprawidłowego funkcjonowania.
  2. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikające z niewłaściwego działania sprzętu komputerowego i oprogramowania Klienta.
  3. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody wynikające z użycia, niemożliwości użycia lub błędnego działania Systemu oraz nieprawidłowego korzystania z Systemu przez Użytkownika/Klienta.
  4. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody wywołane ujawnieniem przez klienta osobie trzeciej Loginu lub Hasła.
  5. Usługodawca mimo podjętych starań dla zapewnienia ciągłości działania Systemu nie gwarantuje dostępu do Systemu w każdym momencie.

 

§10. Reklamacje.

  1. Wszelkie reklamacje związane ze świadczonymi przez Usługodawcę usługami należy zgłaszać w formie pisemnej na adres siedziby Usługodawcy.
  2. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać szczegółowy opis zdarzenia uzasadniającego zgłoszenie reklamacji, imię i nazwisko oraz adres email Użytkownika/Klienta.
  3. W terminie do 14 dni od dnia złożenia reklamacji, Usługodawca poinformuje Użytkownika o wyniku postępowania reklamacyjnego na piśmie, które zostanie wysłane na adres podany przy rejestracji w Systemie.

 

§11. Zmiany Regulaminu.

  1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu.
  2. Zmiana Regulaminu może być wynikiem w szczególności:
    1. zmian technologicznych lub organizacyjnych w działaniu Systemu,
    2. konieczności dostosowania Regulaminu do aktualnych przepisów prawa.
  3. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem jego publikacji na stronie internetowej Usługodawcy.
  4. Jakiekolwiek zmiany Cennika nie wymagają zmian Regulaminu.
  5. O zmianie Regulaminu Usługodawca zawiadamia Użytkownika, udostępniając treść nowego Regulaminu na stronach internetowych Usługodawcy.